معمولاً رسم بر این است که #واژه نامه، آخرین بخش یک کتاب درسی است. در کلاسهای درس هم، واژهها معمولاً به تدریج و در طول کلاس تعریف میشوند.
دلیل اصلی شروع درس برند و برندسازی با تعریف برند و سایر واژههای مرتبط، تعدد دیدگاهها و اختلاف نظرهای موجود در حوزهی برند و برندسازی است.
هر کس به فراخور حال و روز خود، به تناسب نیاز خود، و بسته به سابقهی خود، تعریف برند و برندسازی را اصلاح کرده و تغییر داده است! به همین دلیل، مجبوریم قبل از شروع بخثهای تخصصیتر، با هدفشکلگیری یک زبان مشترک در مورد برند و برندسازی، بحث را با تعریف واژهها آغاز میکنیم.
آنچه در اینجا میبینید صرفاً تعاریفی اولیه و کلی با هدف کاهش احتمال سوء برداشتها و سوء تفسیرها از مفاهیم اولیه است و هر یک از این مفاهیم، با جزییات بیشتر در درسهای آتی بررسی خواهند شد.
درباره این سایت